On the job támogatás
Az on the job támogatási szolgáltatás lényege, hogy a projektvezetőt a munkahelyén, az IT támogató eszköz napi használata közben segítjük.
Milyen esetekben lehet szükség ilyen jellegű támogatásra?
Egy IT támogató eszköz bevezetéséhez mindig kapcsolódik tréning, azonban tapasztalatunk szerint ez nem minden esetben elegendő az eszköz napi használatbavételéhez.
A másik eset, amikor a felhasználó hosszabb ideig nem használja az eszközt, esetleg közben új verzió jelent meg új funkciókkal.
Az on the job támogatásunk lehet:
- rendszeres időközönként, adott időkeretben egy projektvezető helyszíni támogatása;
- egyeztetett időpontokban, megszabott időkeretben egy projektvezető távsegítése (skype, TeamViewer, …)
- közös problémák esetén, kisebb projektvezetői csoportnak, adott időkeretben helyszíni workshop, problémamegoldás.
On the job támogatási szolgáltatásunkat
ajánljuk
azoknak a projektvezetőknek, koordinátoroknak és támogató eszközt használó projekt tagoknak, akik az eszköz használatában még bizonytalanok, de a napi aktuális feladataik hatékony támogatására már szeretnék alkalmazni a rendelkezésre álló technikát.
Kálmán István
Vezető tanácsadó
Mérnök-közgazdász végzettségű, IPMA B okleveles szenior projektmenedzser és Microsoft Certified Professional (MCP) minősítéssel rendelkező projektmenedzser/tanácsadó, a portfólió és projektmenedzsment támogató IT eszközbevezetések szakértője.