On the job támogatás

Az on the job támogatási szolgáltatás lényege, hogy a projektvezetőt a munkahelyén, az IT támogató eszköz napi használata közben segítjük.

Milyen esetekben lehet szükség ilyen jellegű támogatásra?

Egy IT támogató eszköz bevezetéséhez mindig kapcsolódik tréning, azonban tapasztalatunk szerint ez nem minden esetben elegendő az eszköz napi használatbavételéhez.

A másik eset, amikor a felhasználó hosszabb ideig nem használja az eszközt, esetleg közben új verzió jelent meg új funkciókkal.

Az on the job támogatásunk lehet:

  • rendszeres időközönként, adott időkeretben egy projektvezető helyszíni támogatása;
  • egyeztetett időpontokban, megszabott időkeretben egy projektvezető távsegítése (skype, TeamViewer, …)
  • közös problémák esetén, kisebb projektvezetői csoportnak, adott időkeretben helyszíni workshop, problémamegoldás.

On the job támogatási szolgáltatásunkat

 

ajánljuk

 

azoknak a projektvezetőknek, koordinátoroknak és támogató eszközt használó projekt tagoknak, akik az eszköz használatában még bizonytalanok,  de a napi  aktuális feladataik hatékony támogatására már szeretnék alkalmazni a rendelkezésre álló technikát.

    Kérdezzen a szakértőnktől

    István

    Kálmán István

    Vezető tanácsadó

    MCP_IPMA-B

    Mérnök-közgazdász végzettségű, IPMA B okleveles szenior projektmenedzser és Microsoft Certified Professional (MCP) minősítéssel rendelkező projektmenedzser/tanácsadó, a portfólió és projektmenedzsment támogató IT eszközbevezetések szakértője.

    Kapcsolódó referenciáink