Meglévő rendszer felülvizsgálata, fejlesztése

Az olyan szervezetekben ahol projekteket kezelnek  minden esetben találkozhatunk azzal a törekvéssel, hogy a projektvezetők feladatait megkönnyítendő IT támogató eszközt használjanak.

Tapasztalataink szerint ennek formája nagyon változatos. Gyakori az egyszerű, táblázatos, nyilvántartás jellegű alkalmazás, de találkozhatunk speciális projekttervező eszközökkel és ritkábban nagyvállalati megoldásokkal is.

A szervezet, a támogatott folyamatok változhatnak, az IT eszköz fejlődik, új verziók kerülnek kiadásra. Mindezekért fontosnak tartjuk a bevezetett támogató eszközök időnkénti felülvizsgálatát, fejlesztését, hogy napra készen, az elérhető legújabb funkcionalitással szolgálják a szervezet hatékony projektkezelését.

Meglévő IT támogató rendszer felülvizsgálata során az alábbi főbb tevékenységeket végezzük:

  • jelenlegi állapot felmérése, a támogató eszköz használatának hatékonysága, a vezetői információs igények kiszolgálása;
  • fejlesztési koncepció kidolgozása, bemutatása, elfogadtatása;
  • követelményspecifikáció összeállítása, egyeztetése, elfogadtatása;
  • támogató eszköz testre szabása, fejlesztése;
  • pilot üzem, véglegesítés, tesztelés;
  • felhasználói, alkalmazásüzemeltetői tréningek, vezetői tájékoztatók;
  • adatfeltöltés, migráció, élesítés.

 

Meglévő rendszer felülvizsgálati, fejlesztési szolgáltatásunkat

ajánljuk

 

azoknak a szervezeteknek, vezetőknek, ahol a folyamati, szervezeti változásokat nem vezették át a rendszereiken, illetve amely rendszer kapcsán a hatékonyság, a felhasználói élmény nagyban romlott a performancia, vagy a korszerűtlenség okán.

Kérdezzen a szakértőnktől

István

Kálmán István

Vezető tanácsadó

IPMA-B

Mérnök-közgazdász végzettségű, IPMA B, okleveles szenior projektmenedzser minősítéssel rendelkező projektmenedzser/tanácsadó, a portfólió és projektmenedzsment támogató IT eszközbevezetések szakértője.

Kapcsolódó referenciáink