Meglévő rendszer felülvizsgálata, fejlesztése
Az olyan szervezetekben ahol projekteket kezelnek minden esetben találkozhatunk azzal a törekvéssel, hogy a projektvezetők feladatait megkönnyítendő IT támogató eszközt használjanak.
Tapasztalataink szerint ennek formája nagyon változatos. Gyakori az egyszerű, táblázatos, nyilvántartás jellegű alkalmazás, de találkozhatunk speciális projekttervező eszközökkel és ritkábban nagyvállalati megoldásokkal is.
A szervezet, a támogatott folyamatok változhatnak, az IT eszköz fejlődik, új verziók kerülnek kiadásra. Mindezekért fontosnak tartjuk a bevezetett támogató eszközök időnkénti felülvizsgálatát, fejlesztését, hogy naprakészen, az elérhető legújabb funkcionalitással szolgálják a szervezet hatékony projektkezelését.
Meglévő IT támogató rendszer felülvizsgálata során az alábbi főbb tevékenységeket végezzük:
- jelenlegi állapot felmérése, a támogató eszköz használatának hatékonysága, a vezetői információs igények kiszolgálása;
- fejlesztési koncepció kidolgozása, bemutatása, elfogadtatása;
- követelményspecifikáció összeállítása, egyeztetése, elfogadtatása;
- támogató eszköz testre szabása, fejlesztése;
- pilot üzem, véglegesítés, tesztelés;
- felhasználói, alkalmazásüzemeltetői tréningek, vezetői tájékoztatók;
- adatfeltöltés, migráció, élesítés.
Meglévő rendszer felülvizsgálati, fejlesztési szolgáltatásunkat
ajánljuk
azoknak a szervezeteknek, vezetőknek, ahol a folyamati, szervezeti változásokat nem vezették át a rendszereiken, illetve amely rendszer kapcsán a hatékonyság, a felhasználói élmény nagyban romlott a performancia, vagy a korszerűtlenség okán.
Kálmán István
Vezető tanácsadó
Mérnök-közgazdász végzettségű, IPMA B okleveles szenior projektmenedzser és Microsoft Certified Professional (MCP) minősítéssel rendelkező projektmenedzser/tanácsadó, a portfólió és projektmenedzsment támogató IT eszközbevezetések szakértője.